Indretning af nye lokaler.

Ved at bruge fælles erfaringer opnår vi den bedste løsning!


Ultima inventar har inddelt processen fra ”ønsker og krav” til ”den endelige løsning” i tre faser, disse tre faser, er en del af den gratis service vi kan tilbyde.


Fase 1:
Sammen afholder vi et møde hvor I skitsere Jeres ønsker og krav til funktioner og indretning af Jeres lokaler, samt de økonomiske rammer der er til rådighed.
På dette møde vil vi gerne have en plantegning over lokalerne.
Vi laver et indretningsforslag på grundlag af de oplysninger vi har modtaget.
Indretningsforslaget gør det nemmere at se hvor meget inventaret fylder og hvordan rummene kan forandres med en anden opstilling.
Der medfølger et tilbud så også den økonomiske side er belys.


Fase 2:
Ultima inventar kommer og fremlægger oplægget for de personer der har haft indflydelse på de opstillede krav og ønsker (brugerudvalg). Mødet bliver lagt på et tidspunkt som passer alle, det kan meget vel være om aftenen.
Formålet med dette møde er at høre om oplægget svarer til de ønsker og krav der er opstillet fra Jeres side.


Fase 3:
Ultima inventar justere oplægget i henhold til evalueringen med brugerudvalget.
Det justerede oplæg er beslutningsgrundlag for et fremtidigt samarbejde.

Ring til Ultima inventar på 75 85 24 00

Indretning af nye lokaler.